Puan vermedi·198 syf.····Okunma: 20 Temmuz 2020 21:25 · Karakterimiz ağır ergenlik geçiriyor. Belki de sıradan ergenlik krizleri bilemiyorum. Ama ergenlik krizinin içinde olduğu kesin. Aslında bundan başka da bir şey göremiyorum sanırım kitapta.
Okuma listelerinde başlarda yer almasına rağmen okuyanların genelde beğenmediğini gördüğüm bu kitap hakkında ben o kadar da kötü düşünmüyorum. Bence o ergenlik krizi çok güzel anlatılmış. Ve yine bence beğenilmeme sebebi ergenlik krizini küçük görmeleri olabilir. Oysaki ben öyle düşünmüyorum. Bence ergenlik döneminde yaşadığımız bunalımlar ve sonuçları hayatımızı büyük ölçüde etkiliyor. Ergenliğimi en az kitap karakteri kadar yoğun krizle geçirmiş biri olarak ben kitabı gayet beğendim.