Insanın delilik ve "normal" olarak tanımlanan sınırlarda ne denli kolay yer değiştirebildiğini anlatan muhteşem eser.Çok kısa olmasına rağmen oldukça etkileyici ve derin bir kitap.Yefimiç ve Dmitriç 'in hasta ve doktor sohbetleri olağan üstü. Kitapla ilgili tek negatif yorumum çok kısa olması sanırım.Bitirmek istemeyeğiniz türden bir başucu kitabı.