Yazar,anlatmak yerine tartışmak kafa yormak ister gibi. Bu nedenle kitap diğer kitaplardan bu özelliğiyle ayrılıyor. Siyasetten teknolojiye,ekonomiye ve daha birçok konuya değinen yazar bir yandan kafasındaki korkulardan da bahsediyor. Dünya nereye gidiyor? Bız bu işin neresindeyiz? Neler yaşayacağız? Okurken yazarla karşılıklı oturmak istiyorsunuz çünkü üzerine düşünülüp tartışılacak çok konu,çok fazla düşünce var. Bir çırpıda okunabilecek akıcı bir kitap değil. Düşünmek için zamana ihtiyaç duyuyorsun ancak düşündüren ve yoran kitapları sevdiğim için bu kitabı da sevdim.