·331 syf.····Okunma: 12 Ekim 2020 16:46 Kitap tüm ayrıcalıklarından arınmış isimsiz,ırksız, dinsiz sadece “insan” ve insan olmanın getirdiği tüm ilkel dürtüleri anlatan harika bir yapıt. Körlük dendiğinde başta biyolojik körlük geliyor olsada kalp körlüğü , ahlak körlüğü, vicdan körlüğü denen birşey de var ve yazar bunları ele alarak kitabını yazıyor. Kitap ta insanların kör olduktan sonra (hiçbir biyolojik neden olmaksızın) içindeki dürtüleri ve asıl benlikleriyle neler yapabildiği ve aslında gerçek körlüğün burada başladığı ele alınıyor . Ahlak kalmıyor toplumsal normlar kalmıyor sadece tek kalan dürtüler ve bu vahşeti gören bir çift göz . Kendisi tüm körlerin içinde gören ve bu vahşete tanık olan tek kişi . Karakterimizinde gözünden olayları hissetmiş yaşamış oluyorsunuz . Tek kelimeyle muazzam . Okumanızı tavsiye ederim.