Kitabı bir ablamın tavsiyesi ile okudum iyiki okumuşum herkesin de okuması gereken bir kitap diye düşünüyorum.
Aslında bildiğimiz şeyler ama Mustafa Kemal Atatürkle ilgili bilmediğimiz ayrıntılar da var mesele birdirbir oynarken eğilmemesi gibi..
Atatürk gibi düşünmek..