Puan vermedi·83 syf.··
2020 150. kitabı
Halil Cibran "Kum ve Köpük".Aforizmalardan aşağı bi kaç alıntı giricem, ama bu benim için Cibran'a veda kitabımdı. Okudum, sevmeyi denedim, birden çok kitabıyla kendi içsesimi dinledim. I ıh kalemi bana hitap etmiyor. Daha fazla zorlamamın da manası yok. Hala okunmayı bekleyen binlerce yazar ve kitap varken, sevmediğim bi yazar üstünde bu ısrarırım sebebi, beğenenlerin çok olması, ben neyi göremedim diye aramaktı. Aradım, bulamadım Sevgim üzerinize olsun "uyananlar, diyorlar ki bana: sen ve içinde yaşadığın şu dünya sonsuz bir denizin sonsuz kum tanesinden başka bir şey değilsiniz. Ben de düşümde şöyle diyorum onlara: sonsuz olan deniz benim; bütün evren gezindiğim şu kıyıda kum tanesinden başka bir şey değil" "Bir inci, bir kum tanesinin etrafında acıyla inşa edilmiş bir tapınaktır. Peki, bizim vücudumuz, vaktiyle hangi ateşli arzuyla ve ne tür bir tanenin etrafında oluşturuldu?" "mutlak hakikati bilmiyorum. Ama bilgisizliğimin karşısında alçakgönüllüyüm; onurumun da ödülümün de kaynağı”
Kum ve KöpükHalil Cibran · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202516,4bin okunma
·
55 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hüsnü arkan'ın yazdığı şarkıları sevip dinleyenler cibran'ı da seviyorlarmış gibi geliyor bana. Bende denedim bi çok kez ama eremedim muradına cibran'ın bir türlü.
Kitapzede
Gönderi Sahibi
Çok ısrarlı olmamak gerektiğini bildiğim halde, bazen yeniliyorum kendime. Ama niye niye diyerek. Belki araz bizde😉