Şiirde imge simge kovalayan biri değilim, benim tek ölçüm, okuduğumda ne hissettiğim. O yüzden sizden benim beğenilerimi esas almanızı beklemiyor, Kitaptan ne yakaladımsa onu biraz alıntılayıp gidiyorum. Bazen benim de, kalbimin kriptonitine denk gelip, sızladığım oluyor. Didem Madak "Grapon Kağıtları".. Sevgim üzerinize olsun
ŞİMDİDEN BİR HATIRASIN
Şimdiden bir hatırasın
Bulutsa, tozsa, uçarsa
Bütün (aşklar) paranteze alınsın
Rüzgar çanısın, rüzgarın diline dolanırsın
Ne bir şarkısın,
ne de dillerde nağme adın
Artık bazı şarkılar kadar yaralısın
Günler izmarit diplerinde biriksin
O zaman mutlaka bir trenle gelirsin
Köpüklerdensin, mavisin, sakinsin
istesen suyun tenine bitişirsin
ellerimi bıraktım, artık bunu sana yazsın
İçimde iki yaşlı balık varsa
İçimde biri pulsuz, iki balık varsa
Biri sensen, gelirsen ve yok edersen
Bunu yazmak istiyorum sana
Sonra postalamak istiyorum
Pulsuz bir zarfla
Hiçbir mektup artık ikna etmiyor beni hayata
Bu kırmızı oyalarla saçlarımda
Beyaz bir tülbent gibi kalırsam
tenimde, süzemediğim tortularla
Gün olur sararırsa sayfalarda
Bıraktım ellerimi, sana bunu yazsın
Şimdiden bir hatırasın
Kırık kalplerle süslü bir sayfaysan
Camsan, saydamsam, beni kırarsan
Simlerimle sevişirim seninle
O süslü sayfaların üzerinde
İçimde iki mutlu yıl varsa
İçimde biri simli iki kadın varsa
Sen gelirsen ve yok edersen
Bunu yazmak istiyorum sana ....