İlk 'Tanrı Daima Tebdili Kıyafet Gezer' le başlamıştım yazarın kitaplarına.Arkası da kesilmedi. Kitaplarını okurken gerçekten düşündürerek ufkunu genişletiyor, farklı bakış açısı kazandırıyor. Adeta reçete ile verilmiş ilaç gibi geliyor kitapları.Bu kitabında da çoğunlukla egodan bahsediyor. Egodan kurtulduğumuzda ise içimizdeki tanrıyı bulabileceğimizden.. Sevginin yüceliğinden..
Ben Tanrı Daima Tebdili Kıyafet Gezer ve Seni Her Şeyin Mümkün Olduğu Bir Yere Götüreceğim i okurken daha bir etkilenmiştim.Bu şekilde roman tarzında kişisel gelişim okumayı sevenler okuyabilir bu kitabı da.
Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet GezerSeni Her Şeyin Mümkün Olduğu Bir Yere Götüreceğim