İstanbul'da sahaflarda dolaşırken denk geldiğim ve basım hatalarına rağmen okumaktan bıkmadığım ve bir anda d&r raflarını kaplamasına şaşırdığım bu güzel kitap size muhteşem bir distopya sunuyor. Gerim gerim gerildiğim anları acaba ne olacak diye elimden bırakamadığım dakikaları sayamam bile. Sanırım en son Hakan Günday okurken yaşamıştım bu durumu .Kitabın içeriği hakkında oldukça fazla yazı bulunuyor bu yüzden içeriği hakkında yazmaktan çekiniyorum sizlere verebileceğim tavsiye ise okumaktan çekinmeyip başlamanız. Keyifli okumalar!