Bu kitap Charles Bukowski'nin otobiyografik bir romanıydı. Bukowski'nin hayatının bir kısmını öğreniyoruz burda. Bukowski toplumla bağdaşmayan, insanlardan haz etmeyen biri. Nihilisttir bir nevi. Ve bazı alıntıları, söyledikleri cidden insanı düşünmeye sevk ediyor. Ayrıca bir dönemin Amerikası'nın sosyal yapısını, insan ilişkilerine, o zamanlarda yaşanan ekonomik krize ve bir çok olaya tanık oluyoruz.
Ben bir ara kitabı okurken hiç elimden bırakamadım. Gayet sade ve duru bir anlatımı vardı. Okunmasını tavsiye ederim...