·112 syf.····Okunma: 19 Ekim 2020 21:03 “Herkesin işleneceğini bildiği bir cinayetin öyküsü.”
Kitaba ilk olarak bu cümle ile başlıyorsunuz ki beni ilk sayfadan itibaren heyecanlandıran bir kitaptı. Namus adı altında işlenecek bir cinayetin herkes tarafından bilinmesi ama ne kadar çok kişi bilirse suçluluk duygusunun o kadar azaldığı bir öyküydü.
Suçu işleyen kardeşler cinayet hakkında tüm gerçekleri önlerine çıkan herkese anlatsalar bile KADER adı altına kimsenin kurtaramadığı bir insan hayatının hikayesi.
Benim için kitap merak uyandırmayan çünkü sonunu ilk sayfada anlatan bir romandı. Buna rağmen kitabı bir günde bitirdim. Dili çok akıcı, konusu gerçekten güzeldi.