İlk okumaya başladığım da bu nasıl bir şey dedim insanın psikolojisini bozacak türden değişik hayatlar ama bir kere almışım sonunu bilmeden bırakamam okudum kendimi çok değişik üzücü acı farklı bir hayatın içinde buldum. Okurken hep gerçek bir hikayeden uyarlanmış gibi hissettim. Sayfasının az olduguna bakmayın gerçekten iyi okunursa neler oldugunu anlayacaksınız. Özellikle yazarın düzenleyerek değil kendi dili ile yazması da büyük bir şey ellerine sağlık. Sokak Kızı Maggie