·160 syf.····Okunma: 21 Ekim 2020 09:42 Bu kitap için bir bilim kitabı diyebilirim. Felsefi yaklaşımlarla birlikte insanı ve insanın toplumdaki yaşantısını, duygularını vs baştan sonra kadar ele alıyor. O zaman bu bir bilim kitabı değildir de nedir?
.
Bu tür kitapları herkes anlayamaz efendim. Jules Payot'un tabiriyle; "Aklı başında kişiler" için uygundur. Yok bu da doğru olmadı. Mutluluğu arayanlar ve bulduğunu sanan yetişkin bireylerin okuması gerekiyor, demek daha uygun olur sanırsam.
.
Kitabı şu tek alıntıyla özetleyebilirim aslında: "Medeniyeti maddi açıdan ilerletmek için çok şey yaptık. Lakin ruhu zenginleştirme amacını görmezden geldik."
.
Kitabı çok yararlı buldum. Ve kütüphanenizde bulunması gereken kitaplardan olduğunu düşünüyorum.