·306 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ekim 2020 00:49 Kitap oldukça sürükleyiciydi. Kitabın sonlarına doğru yaklaşırken yazar bu kadar kısa sürede nasıl toparlayacak bu olayları diye düşünürken tatmin etmeyen bir sonla bitirdiği anlaşıldı. Devamı gelir mi bilmiyorum ama gelse de iyi olur hani. Karakterlerin nasıl olgunlaştığını okumak isterdim. Yazar kurduğu fantastik dünyanın yanında artık görmezlikten geldiğimiz sistemide en salt gerçekliği ile karşımıza sunuyor. İyi okumalar dilerim.