8/10
·104 syf.··
Beğendi
·
2020 25. kitabı
·
12 saatte okudu
·
Okunma: 27 Ekim 2020 07:46
Hani herkesin bi kere de olsa karşılaştığı insan tipi vardır ya , hep fakirdi ama şimdi zengin olmak dünya malını elde etmek isteyen. Heh işte böyle bir karakter var hikayede . Ama biz ilk önce Süheylayı tanıyoruz. Onun aşkı Enginin onu terk etmesini görüyoruz. Süheyla değişmeye başlıyor. Kendini sorguluyor hatta diyor ki böyle olmasaydı bu iç muhasebesini hiç yapmayacaktım. Olan her şeyde hayrın olduğunu görüyoruz. Bu nedenle başımıza ne gelirse gelsin üzüntüye mahâl vermemeliyiz. Biz o anda göremesekte vardır bunda da bir hayır demeliyiz. Her yaşadığımız şeye takılıp kalmamalıyız . Ne de olsa bizi yaratan bizi böyle çaresiz koymaz değil mi ? Hz. Peygamberi örnek almalıyız daha dün tefsir okurken önüme çıkmıştı ; Kurtubi şöyle diyor : Hz. Peygamber başına gelen üzücü bir olayda iki rekat namaz kılardı. Seccade bizlere de çok uzak değil . Haydin kurtuluşa -Hayyaalelfelâaaaah...
Yoksulluk İçimizdeMustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 202112,9bin okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.