·390 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2016 00:00 Ne Mehpare"ye ne Sarıkamış Gazisi Kemali,ne de diğerlerini unutabileceğim bir kitap.Osmanlı tarihinin son yıllarını,kurtuluş savaşını çekilen eziyetleri,bu arada yaşanan aşkı çok güzel bir dille anlatan bu kitabın arşivlerde olmasını ısrarla tavsiye ediyorum.Okurken sanki o konakta yaşayacaksınız ve sanki onlarla birlikte yaşacaksınız.Yani bu kadar etkileyici ve sürükleyici bir kitap.Mutlaka ama mutlaka okuyun.