İsmi "az" ancak anlattıkları "çok." Öyle çok ki insana ağır gelecek kadar -çok-
O ağırlığın altında ezilecek,kalbin sıkışacak kadar -çok- Derdâ ile Derda'nin hikayesi. İki farklı çocuk,iki farklı hikaye. Sadece iki çocuğun değil,onların hayatlarına giren insanların , çocuklarında hikayelerine tanık oluyorsunuz. Düşünüyor, üzülüyor,en önemlisi hissediyorsunuz. (Bir kitabın verebileceği en güzel şeylerden biri hissedebilmek sanırım)
Ben en çok Derdâ'nin hikayesinden etkilendim ve sanırım bunda "kadın" olmamın etkisi çok büyük.
Okuması zor olmayan ancak anlatılanları sindirmesi zor olan bir kitap. Tavsiyemdir. Okuyun,hissedin.