Kitap yorumum
10/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2020 6. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 31 Ekim 2020 21:07
Kitap o kadar sürükleyiciydi ki derslerim olmasa daha kısa sürede bitirirdim. Kitabın sonunda hiç tahmin etmeyeceğim olaylar oldu. Yazar gerçekten de harika bir kurgu tasarlamış ve seri olması da çok güzel bir durum serinin ilk kitabı bu kadar güzelse kim bilir ikinci ve üçüncü kitabı nasıldır. Kitaptaki karakterler o kadar gerçekçiydi ki kendimi karakterlerle birlikte olayları yaşıyormuşum gibi hissettirdi bana zaten bir kitapta sevdiğim durumlardan birisi de bu seni içine çekmesi.
Edebiyat
Gecenin Hikayesi - AylemaN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20203,469 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.