·74 syf.····Okunma: 05 Kasım 2020 14:52 Kafka'nın okuduğum ilk eseri. Diyebileceğim şu ki; eserin kimyasında alegorik müessesin yoğunluğu ve sadeliğin otantikliği yer alıyor.
İçerik hakkında demek istediklerime gelirsek;
İnsanların görülerinin özellikle finansal, politik, psikolojik, sosyo kültürel konulara ne kadar bağımlı ve bu bağımlılığın oluşturduğu soğukluğa ne kadar alışmış olduklarını gözler önüne seren tadında bir sembolik betimleme sunmuş bizlere Franz Kafka.