Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 05 Kasım 2020 23:43 >Balzac okumanın biraz zor olduğunu anladım. Yani çerçeveyi o kadar geniş tutuyor ki, şimdi bu nedir nasıl oldu gibi soruları kitabı okurken sormanız çok olası gözüküyor. Grandet'in kitap boyunca da gizli bir dedektif gibi durması. Kitabın ismiyle soru işaretleri bırakır cinsinden. Karakter var ile yok arasında bir şey. Çünkü çevre karakterler çok fazla. Bu yüzden kitabı okumak biraz zor geldi bana. Ancak burada bir parantez açmak gerekirse Balzac sözleri muhteşem. Özellikle bir kadını anlattığı için bu daha da önem taşıyor.
Sonuç olarak bir Balzac kitabım daha var. Onu da zevkle okuyacağımı düşünüyorum.