Balzac'ın betimlemesi kitaplarda kimi zaman bunaltıcı gibi görünse de aslında onun kitaplarını özel kılan şey bu betimlemesi bence. Sizi yaşanılacaklara karşı ağır ağır hazırlıyor.
Vadideki Zambak gerçekten okuyan çoğu kişinin beğenebileceği ve tekrardan okumak isteyeceği bir kitap. Yaşayarak okuyanlar ise bitirdikten sonra etkisinden çıkmakta biraz zorlanabilir çünkü ben bir iki gün çıkamamıştım...
Aşk ve vefanın daha önce bu kadar güzel anlatıldığı bir romana rastlamadım.