Puan vermedi·432 syf.··
Beğendi
·
2020 40. kitabı
Yıllardır kütüphanemde bekleyen kitapları okuyunca daha bir mutlu oluyorum. Nietzche ağladığında için bir kaç defa okumayı denemiş fakat devamını getirememiştim. Şimdilerde okuma fırsatı buldum ve tam zamanıymış. Okuması çok keyifli bir kitaptı fakat benim için çok sürükleyici olduğunu söyleyemeyeceğim. Aynı matmazel noraliyanın koltuğunda ki gibi. Kitaba girmesi zor fakat okudukça besleyen bir kitap. Sonunda okuduğuma kesinlikle değdiğini düşünüyorum. Nietzche ve Breuer görüşmeleri benim için de bir seans oldu Okuması çok keyifliydi. Tavsiye ediyorum
Edebiyat
Nietzsche AğladığındaIrvin D. Yalom · Ayrıntı Yayınları · 202470bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.