Kadı Beydâvî
8/10 · 4 okunma
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bunu okuyacaktım iyi oldu oku da bakalım nasılmış ona göre şeedim 😅
neslihan
Gönderi Sahibi
gerçekten tevafuk mu etti yoksa şaka mı :)) Kelam ilmi eseri. Ağır bir eser diyebiliriz ama konunun ilgilisi için zor olmaz.