5/10
·448 syf.··
2020 4. kitabı
Kitap, adı ve ana karakterlerin erkek olmasıyla ilgimi çekmişti ama pek beğenemedim. Daha çok lise seviyesinde ve Düşman Okullar tarzında bekliyordum. Eğlendiğim kısımlar oldu, akıcıydı da. Ama kitabın 3. kişi (o) ağzından olması ve tüm olayların aynı zamanda anlatılmasını sevmedim. Genelde sonu için şaşırılmış ama yarısından olayları tahmin edebilmiştim, beni heyecanlandırmadı. Ve çoğu karakteri sevemedim.
Kitap
Öğrenci EviMerih Aslan · Ephesus Yayınları · 201974 okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.