·355 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Kasım 2019 18:04 Niyeyse yarım kalmış gibi hissediyorum, kitap bittikten sonra dakikalarca etrafıma, çevremde gördüğüm her şeye anlam yüklemeye çalışarak baktım. Ilk defa bir kitap bana hayatı sorgulatmıştı. Ardından dakikalarca süren gözyaşları..
Bu roman yıllarca zihnimde kalacakmış gibi...