Şermin Yaşar' ın her zamanki gibi o akıcı diliyle ve o tatlı kalbiyle bize sunduğu bir kitap. Kapakta yazan ''kaybetmek bizim işimizdir'' yazısına aldanıp umutsuzluğa kapılmayın sakın...İçinde o kadar iç ısıtıcı hikayeler var ki. Birbirinden farklı serüvenlere ve birbirinden farklı insanların hayatlarına ortaklık edeceksiniz.