Puan vermedi·364 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Kasım 2020 17:28 Dramatik bi aşk kitabı bence. Sadece yaşıtı bi kadına değil çocuğa aşık olmuş. Duygusuz yaklaşsa eleştirecektm kitabı ama duygu olduğu için insan kıyamıo humbert a. Yeşilçam tadında sonu da hüzünlü bitiyor ama kesinlikle sürükleyici. Bazan aşırı derin tasvirler sıkıcı gelebilir ama hemen toparlıyor, sürükleyici hale geliyor.