Tekrar okumalarımda araya sıkıştırıp bir içim su kadar zamanda okuduğum ve bence nostaljik aşk romanlarının temeli olan Beyaz Geceler'i okudum yakın zamanda... Kitabı okurken gayet televizyon karşısında Yeşilçam filmlerinden kesitler gördüğümüzü adeta Yeşilçam'ın Altın Kızlarını teker teker Nastenka'yla özleştirdiğimizi farkederken zaman çok güzel geçebiliyor... En sevdiğim kitaplardan birisi ... Dostoyevski'nin gençlik eserlerinden biri olduğu için Hayalperest'i kendiyle kurgulamış olduğunu söyleyebiliriz...Yer yer toplumsal sorunlara değinilirken kitap sadece 4 günde geçen olayları anlatıyor... 4 günde neler neler olmuyor ki?...
Okuyun, okuyun efendim...