Fantastik bir tarihi roman. Kitabın her bölümünün başında farklı bir karakter, ilginç bir olay ve bu olayın ana olaya bir şekilde iliştirildiğini görmek, güzel bir tat bırakıyor okurun dimağında.
100 yaşında bile okunsa tat verecektir.Kurgu okumaktan pek hoşlanmayan biri olarak on üzeeinden on veriyorum. Kitap kendisini büyülü gibi okutuyor. Daha da anlatmaya gerek var mı?