...İnsan sadece kendisinin değil başkalarınında kaderinden sorumluydu.hatta bazen insanın kaderi başkalarının kaderi üzerinden yazılıyordu...
çook güzel ve bitmesini istemediğim bir kitaptı.
Trazon,Bakü,tebriz,tahtı süleyman,ısfahan,şiraz,yezd,Batum,tiflis,istanbul turu attıran çok mühteşem bir roman.