Okuduğum klasikler arasında gözümü kırpmadan 10 puan verdiğim ilk kitap ve belkide tek olacak. Nedenlerine gelecek olursam resmen çocukluğumuzu anlatmış ve Türkiye de coğrafya nın kader olduğunu ispatlar nitelikte bir eser olmuş. 100 senden de fazla bir zaman önce bile insanların aynı insanlar olup devlet adı ve sistemi değişse de eğitim in kanayan yara olarak devam etmesinin kökenine ineceğiniz bir anı defteri niteliğinde. Bu esere FALAKA diye kısacık bir isim başlığı adı altında bakmayın derim. Adamcağız resmen bir devrin toplum ve özellikle eğitim sisteminin anatomisini çıkarmış. 100 senede pek birşeyin değişmemesi can yakıcı olsa da benim gibi daha okula başlamamış çocuğu olanlara rehber olacak bir eser. MUHAKKAK OKUNMALI... Ahmet RasimFalaka