Kitap tek kelimeyle efsaneydi dorothy, korkuluk, teneke adam ve korkak aslanın arkadaşlıkları olsun maceraları olsun hepsi çok güzeldi çocuk kitabı olmasına rağmen bence yetişkinlerin hepsi okumalı. Ben yüzümde kocaman bir gülümsemeyle bitirdim kitabı. Kitabın içinde fabl olması da ayrı bir güzellik katmıştı bence hikayeye. Ne diyebilirim ki çok güzeldi