·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Kasım 2020 20:20 Sabahattin Ali’nin bu kitabı ile birlikte çoğu öykü kitabını okumuş bulundum. Bu öykü kitabında biraz daha Anadolu insanlarının yaşadıkları, yoksulluk gibi konuların üzerinde çok durmuş Sabahattin Ali. (Bazı yerlerde gözlerim doldu. Çok etkileyiciydi.) Bunu çok sevdim, yine yer yer aşk hikâyeleri bulunduğunu söyleyebilirim. Özellikle son öykü olan "Hasanboğuldu" gerçekten çok çok güzeldi. Ki benim en sevdiğim bölüm de orası. Emine ve Hasan’ın aşkı bence bu eseri daha da eşsiz kıldı. Tüm hikâyeler size bir şey katıyor. Bir öykü kitabı size ne kadar çok şey verebilirse bu kitap daha fazlasını veriyor. Sabahattin Ali’nin çok sevdiğim eserlerinden biri oldu.