Dostoyevski 'nin ilk romanı olmasına rağmen çok etkilendim ve sıkılmadan merakla okudum bütün satırları, sayfaları Varvara ve Makar' ın mektuplaşmaları çok masum ve güzeldi. Masum aşk mektupları okumak isterseniz eğer bu kitap çok ideal diye düşünüyorum.