·359 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ocak 2016 00:00 İskender Pala'nın okuduğum 2. kitabıydı. Daha önce Şah ve Sultanı okuduğum için ve bir Tarih romanı bu kadar güzel sade ve akıcı bir dille yazılabilir diye beni düşündürdüğünden dolayı Od'u okumaya başlamadan önce emindim yine iyi bir kitabın beni beklediğini. Yunus Emre'yi tanımak isteyenlere tek tavsiye ediceğim romandır. Yazarını tebrik ediyorum..