İnsan hayvanların en kötüsü, en bayağısı ve en az sevimli olanıdır.
Sayfa 18·Kitabı okudu
··1 alıntı·
805 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İnadını ve sabrına hasta oldum 😀