Filiz
@Filizzzzz · 5yıl
Takip Et
İnsan hayvanların en kötüsü, en bayağısı ve en az sevimli olanıdır.
Sayfa 18
·
Kitabı okudu
Yaban
Yakup Kadri Karaosmanoğlu
235 beğeni
·
6 paylaşım
·
1 alıntı
·
805 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Furki
İnadını ve sabrına hasta oldum 😀
2