Kemal Sayar hocanın duruşunu , ilmini ve kalemini zaten beğeniyordum ama yavaşla tam ruha şifa gibi bir kitap olmuş .
Kitabın bölümler , makaleler şeklinde olması okumayı daha keyifli hale getiriyor .
Yavaşla derken; hızlı akıp giden hayatın içinde kaybolup gidişimizi , psikiyatr gözünden edebi bir dille çok iyi aktarıyor . Niceliğin değil niteliğin öneminden , içe dönüp kendimizi bilmemiz gerektiğini , bunun yanında toplum olarak yaşadığımız bir çok sıkıntıyı sorunu kısa kısa ama etkileyici bir dille aktarıyor .
Diyor ki;
Her şey bir mucize , sen bakmayı bilirsen. Mucizeyi kaçırma dur ve seyret
Bu hayattan bir kere geçeceksin
Yavaşla!
Ben çok keyif alarak okudum ve kesinlikle tavsiye ediyorum
İyi okumalar
YavaşlaM. Kemal Sayar