·299 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ocak 2019 11:10 Beni Seç kitabıyla ilk tanıştığımda hatırlıyorum da kitabın temposu bana biraz düşük gelmişti. Sanki bir türlü istediğim aksiyonlar olmuyordu. Açıkçası ilk başlarda kitap beni bir tık sıkmıştı fakat daha sonrasında hikaye ilerledikçe kendine bağladı ve kitap bittiğinde ikincisini almak için yerimden fırlamıştım. Kitabın çok kısaca konusu; prensin ülkenin kızlarından kendine en mükemmel uyanı eş olarak seçmesi. Fakat bunun gibi klişe bir konu bile aslında başarıyla işlenmişti, karakteri de sevdim. Ayrıca kitapta ortasında kaldığımız bir aşk üçgeni var :) 16-19 yaş aralığının çok severek okuyacağını düşünüyorum bu seriyi. Bir kere başlamayı düşündüyseniz hemen başlayın derim.