·261 syf.····Okunma: 23 Kasım 2020 13:36 Öncelikle kitabın pek sevdiğim bir tarz olduğunu söyleyemem. Çocuklar üzerinden anlatılan bir konu ama verilmek istenen mesajlar önemli. Bazı yerlerde sıkıldığım ve ne olacak diye beklediğim oldu. Yani ne yapmaya çalıştıklarını anlamadığım. Yazarın biraz uzattığını düşündüm bazı yerleri. Ama sonradan birkaç karakter beni kendine bağladı. Özellikle Domuzcuk ve Simon iyi karakterlerdi. Kitabı okurken üzüldüğüm de oldu karakterlere olan bağlılığımdan. Bunun dışında sonu çabucak gelişip kitap hemen bitti. Genel olarak hafif bir konu verilmek istenen mesajlar derin diyebilirim. Çocukların yetişkinler olmadan egemenlik kurma arzusunun yol açtığı kötü sonuçlar anlatılıyor.