Elinize almanızla bitirmeniz bir oluyor zaten okurken karakter her daim gözünüzün önünde canlanıyor hele ki böcekler konusunda fobisi olan biriyseniz okumaya devam etmek konusunda benim gibi tereddütler yaşarsınız muhakkak. Şimdi bitti kitap yatacağım ama rüyamda böcekler görmekten korkuyorum açıkçası