Puan vermedi·240 syf.··
2020 25. kitabı
"...bana beni ne olursa olsun seveceğini söyleyen herkese kırgınım. " Kitabı bitirdikten sonra beynime dank diye çarpan cümle bu oldu. Benim için kitabın özeti niteliğinde. Kitapta hayata dair önemli çıkarımlarda bulunuyor, biraz ters köşe yapiyor... Önemsenecek bir kitap. Bütün bunlardan ziyade Nihan Kaya'nın seçtiği kelimeler ve kullandığı dile hayran kaldım.
Edebiyat
Kar ve İnciNihan Kaya · İthaki Yayınları · 2019523 okunma
·
178 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.