"...bana beni ne olursa olsun seveceğini söyleyen herkese kırgınım. " Kitabı bitirdikten sonra beynime dank diye çarpan cümle bu oldu. Benim için kitabın özeti niteliğinde. Kitapta hayata dair önemli çıkarımlarda bulunuyor, biraz ters köşe yapiyor... Önemsenecek bir kitap. Bütün bunlardan ziyade Nihan Kaya'nın seçtiği kelimeler ve kullandığı dile hayran kaldım.