Canan Tan çok değerlidir benin için..
Bu kitabı başta almayı istemedim yalan yok hediye geldi.
Çünkü; Ne söylerseniz söyleyin, ne derseniz diyin, ne anlatırsanız anlatın ama unutmayın ki değişmeyen tek bir gerçek var Kadınlar Ölüyor!
Yeter, Mimoza, Gonca, Beyza, Sultan, Zeyno, Merve.. Yazamadığım binlercesi..
Bir avuca sığabilecek fakat yüreğinize sığamayacak türden.
Yine konuşturmuş eserini yine güldürmüş en acı gerçekleriyle ve yine umut serpiştirmiş bütün satırlara..
Eline,emeğine sağlık güzel kadın. Canan Tan
Alın okuyun derim kitap dostlarım..
En azından haberlerde izlerken veyahut görürken kimse duymuyor, kitaptan hissederler belkii...