Büyüleyici, yürek burkan bir hikaye "SON KIZ". Ezedi'lerin yaşadıkları, Nadia Murad tarafından o kadar net, açıkça yazılmış ki insanın kitabı elinden bırakası gelmiyor, okudukça yazılar büyüyor, gözler doluyor, insanoğlu kendi içinde kahroluyor! ISID 'ın köylerini işgal etmesiyle başlayan hikaye, Nadia nın yaşadıklarını ve ISID tarafından maruz kaldığı işkence, tecavüz ve barbarlığı anlatıyor. Nadia' nın kurtuluş mücadelesi ve sonrasında Ezedi' lerin ISID tarafından yaşadığı soykırım üzerine kurulu bir başyapıt.
Zülfü Livaneli'nin de dediği gibi, " Bu kitap mürekkeple değil, kanla yazılmıştır. Yazarın kendi kanıyla. "
Her kütüphane de olmalı, okunmalı, hediye edilmeli, ISID zulmünü hiç bu kadar çarpıcı okuduğum bir kaynak olmamıştı. Şiddetle okumanızı tavsiye ediyorum. Kaleminize sağlık değerli Nadia Murad