Pessoa dan ilk okumaydi ama son olmayacak belli. Kisacik bu kitaba bu kadar degerli fikri, ideolojiyi sigdirmak az sey degil. Kitabin adini ilk gordugumde anarsist mi! banker mi! O nasil olacak oyle diye dusunurken. Okudugumda anladim. Burjuvazi, anarsizm, toplumsal kurgular, isci sinifi, mce ince yazilmis bir eser. Kesinlikle tavsiye ederim. emek, adalet kavramLari uzerine guzel Anarşist BankerFernando Pessoa