·120 syf.····Okunma: 01 Aralık 2020 12:52 İlk defa Moliere’nin dili ile tanışmış oldum ve akıcı olması bence güzeldi. Kitap hakkındaki yorumum da, kısaca güldüren gerçekler diyebiliriz :)
Ayrıca sesli kitap olarak okuduğumda da çok eğlenmiştim, o şekilde de dinleyebilirsiniz zaten kısa kısa eserleri :)