·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ağustos 2016 00:00 Elif Şafak'ın kalemini 2009 da okumuştum enson ve uzun zaman olmuştu okumayalı Havva'nın Üç Kızı'nda ortadoğu sorununa farklı bir bakış açısı ile dikkat çekmiş yazar anlatımı hoşuma gitti ama sonu yani azur ile peri arasındaki olması gereken konuşma hızlı geçilmiş gibiydi o noktayı sevmedim :( Onun dışında siyaset ve günüzüm sorunlara dengeli bir anlatımla okurlarına anlatması lezzetli kılmış kitabı.
Kitabı tavsiye ettiğimi söylememe gerek yok sanırım :)