“Bir insanın elinden hayatı boyunca kendisini kandırdığı şeyi aldığınız anda mutluluğunu da bitirirsiniz”. Kitabı genel olarak çok beğendim. Bir edebiyat öğretmeninin 25 yıldır yaptığı meslekte artık çağa uygun olmadığını kendine itiraf ettiği, önceden çok keyif aldığı olaylardan artık o kadar da hatta hiç keyif almadığı kısa bir tükenmişlik hikayesi. Kitaba ve yazara dair eleştireceğim tek şey bazı yer ve kişilerin sürekli aynı kalıpta tekrar edilmesi. Bu da okurken insanı biraz sıkıyor açıkçası.