Puan vermedi·140 syf.····Okunma: 01 Aralık 2020 10:04 Yarım kalmışlıklar ve hayatın sillesini yemişlikler barındıran,bol rakı ve efkar kokan,bazen Istanbul'da bazen Ankara'da geçen 25 öykü içeren bir kitap. Hikayelerde kendimle özdeşleştirdiğim tek bir karakter bile olmadı. Ama okurken bu beni hikayelerden uzaklaştırmadı. Çünkü birçok hikayenin bir sonunun olmaması ya da bir fikir belirmemesine rağmen hayatın içinden yakalanan detaylar beni kitaba bağladı. Çoğunlukla kadın karakterlerin hayatındaki o bir anlık, ya da bir ömür boyu taşıdığı acıları, pişmanlıkları birçok gözün göremediği yerlerden anlatmıştı. Sevdim ya da sevemedim diyemiyorum hikayeleri ama yazarın ince detayları seven, değişik bir bakış açısı olduğunu yeterince iyi hissettirdi hikayeler..