Okuduğum en iyi psikolojik romanlardan biri. Karakterleri, olay örgüsü, kahraman bakış açısı... Hayatımda en çok etkilendiğim ve okumaya doyamadığım bir kitap olarak yer edindi. Sürükleyici, zaman-mekan tahlilleri ile kusursuz.. İnsan yapımı olamayacak kadar güzel..