Puan vermedi·110 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Aralık 2020 01:15 Kitabın adının neden yabancı olduğunu okuyunca özümsüyorsunuz çünkü kahramanımız diğer insanlar gibi yaşamı derinden yaşamıyor ve hayatı yaşamaya değer görmüyor
sedece kendi düşünceleri etrafında hareket ederek insanların düşünce kalıplarına girmiyor ve sırf bu yüzden de idama mahkum ediliyor.
Kitabın yazılma amacı en sondaki bölümde kendini belli ediyor bence inançsız insan hayatta belirli bir amacı olmayan insandır.
Iyi okumalar dilerim.